Life is like a puzzle, you need every bit to make it complete, and hopefully in the end it is.

Snabb update:
* Min roomie aka. murr (katten) har flytt sveriges gränser och entrat london for some party time.
* Själv jobbar man på som en liten dåre och det går väl helt ok, men jag är juh jag, har alltid nåt att wajna om ;)
* För en vecka sedan drabbades stockholm av snö och efter det har trafiken inte riktigt varit sig själv, vad det beror på undrar vi nog alla, med tanke på att det bara snöade en dag, nää tågen är inställda och bussarna dyker aldrig upp, i måndags på självaste alla hjärtans dag tog det TVÅ timmar att ta sig hem från jobbet, jättekul, då det brukar ta 25 min och man dessutom jobbat till 16.30.. men man ska it va långsint har jag lärt mig!
* Efter nån månad av "dejtandes" som man så fint kallar det har jag nu gått från singel till förhållande, det var väl kanske inte min plan att flytta till sthlm å bli kär, ni vet, men som med allt annat i livet så går det sällan som man planerat.. och tur är väl det! Efter en lite halvlång struggle med att bevara det obrydda stuket insåg jag juh att jag kanske har träffat världens bästa kille och dum vore väl jag om jag inte hakade på kärleksvågen? ;)
Får uppa mer om det senare..
Just nu ligger jag å väntar på att Kim ska ringa, vi ska nämligen teledejta.. 
Egentligen skulle jag tvätta ikväll, men jag råkade somna då jag kom hem från jobbet.. man blir nalta utslagen då man ska måsta kliva upp före fan själv varendaste jävla morgon, det känns som en väldigt onaturlig grej från min sida, nattmänniska som jag föddes till att vara!
MEN who the fuck bryr sig, det är juh FREDAG imorrn ;) ett + är juh att helgerna är så jävla efterlängtade då de väl kommer!
..nuu plingar det! hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Nadia

Det var så kul att du ringde! :D Vi måste höras igen snart! Nu har ju nästan hela veckan gått snart ;D Vi får nog höras av i helgen igen! Kram på dig!

2011-02-17 @ 20:41:32
URL: http://nadiahill.se
Postat av: sofia

Åh, vad roligt att läsa Mysan, att allting går superbra! :)) tänker på dig, puss!!

2011-02-17 @ 21:59:45
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0