one year has past and it´s been a hell of a trip.

Mörker, musik i hörlurarna, en vän som sover, varmt.. och så är det saknaden!
Saknaden av min hund, mina vänner, min familj! Jag saknar min elsa så mycket, sitter och tittar igenom mina bilder, saknar hennes ansikte mot min hals, snusandes i mitt öra, hur hon lyckas ta upp all plats i sängen och inte går att rubba, hur hon hoppas att man ska kasta en snöboll så fort man kommer ut och hon ställer sig och gör sig redo för att fånga, jag saknar hur hon hoppar på en och försöker få igång en, saknar hennes blick när man måste gå och hon inte får följa, saknar hennes mjuka öron och hennes tjocka lilla mage, saknar hennes suckar precis innan hon somnar, saknar hur hon rapar högst i världen då hon ätit, åååh vad jag saknar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0