see i don’t understand how you’re number one. when it was just a fling before, now you´re the one.

Bra dag idag!

Var på intervju för 2,5 vecka sedan på en montessoriförskola och idag ringde hon och jag börjar redan på måndag, börjar på 75% fasta timmar, sen finns det tid att ta på, så kanske kommer upp till heltid rätt snart så det är juh skönt! Det bästa av allt är juh att det är ett mån-fre jobb, inga med helger å nätter, wihoo!!! :D
& som pricken över i:et så hittade jag rydbergs orient på willys då vi var och handlade idag wihoo!!x2

Jag och Martina går på diet, snittar 500 kcal /dag, sjukt jobbigt i början men nu börjar det smida på, shake till frukost/lunch & så nåt nyttigt till middag, idag gjorde vi hemmagjord hälsotallrik med matvete, ugnsstekt kyckling, hemmagjord tzatziki, sallad, gurka, tomat, avocado, cashewnötter och brie! Mums!!! ;D

Vi har obligatoriska tjejkvällar på torsdagar och Corne kom efter skolan och käkade med oss, sen dök Klara och Sofie upp lite senare, vi har smidit grymma planer mot sommaren, vi ska en suit up girlsnight med limmo, 3-rätters, drinkbord och sjukt mkt alkohol, vi kommer starta redan på dagen med att lägga håren och maken och stassa om! woho!!! =) sjukt kul! Sen har vi planer på att dra till åland över midsommar, kommer bli galet!

Imorgon ska jag vara hårmodell åt Corne igen på Björn axén, denna gång är det tvättning/inpackning, hårbottensmassage med förning och styling! =) Riktigt roligt att få vara med!

Senast jag var där:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0