Coulda, woulda, shoulda?

Ännu en helg har passerat, en rätt bra helg ändå!
I fredags var vi några stycken hemma hos oss, sen drog vi på sturekompagniet, i lördags bjöd Klara upp på middag i fruängen och vi var ett bra tjejgäng, jag & klara kanske hade lite för kul efter att vi svept en hel minttu precis innan krogen! :P Inte ok!
Har jobbat idag och kom inte hem förrän 20, nu ligger jag och martina i sängen och ser sex and the city i vanlig ordning! ;P Snart är boxen slut!
Ska på intervju imorgon på ett dagis som behöver en person som jobbar som jag förstod det heltid hela den här terminen och höstterminen, de hade hittat mig på arbetsförmedlingens hemsida, har juh dock jobb nu, men vet juh inte hur mkt än, så det skulle juh bara vara bra om jag fick det jobbet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0