It looks kind of bright!

Yes, det ser rätt ljust ut, men nu ska jag fan inte ta ut glädjen i förskott! =)
Är lite dålig på att uppa nuförtiden, men har som inte haft nåt att skriva om, eller jo, men inget jag vill skriva i bloggen!
Vi har just vaknat här i huset, Martina ska iväg å träffa lite folk och jag tänkte att jag skulle kolla upp om det kan finnas nån  tvättid, skulle behövas... :P & så ska jag vänta på ett telefonsamtal som jag har väntat på i ganska precis en vecka nu :P haha..
Jag saknar mina tjejer där hemma och min lilla elsa jättemkt, satt och redigerade en film för nån dag sen, jag har så många galna videor som vi spelat in! Och jaa.. från början då jag flytta så sa jag juh att jag bara skulle vara borta typ 3 mån, men det verkar som jag stannar här, jag vill stanna här, jag mår bra här och som det känns nu så flyttar jag nog aldrig hem igen.. haha! =) Att flytta är det bästa jag gjort!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Miss you!

2011-01-27 @ 22:38:43
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0