I know bullshit when I hear one.

Hade tänkt ha en soft fredagkväll som för en gångs skull tänkte spenderas i ensamhetens tecken,
och jag hade sett framemot att bädda ner mig i sängen å streckse alla filmer (tjejfilmer) som jag så omsorgsfullt valt ut då jag kom hem från jobbet (dvs. precis innan jag däckade i sängen och sov till 21 på kvällen).
Då jag slog upp mina ögon var det mörkt i hela lägenheten, det var juh trots allt ljust innan jag somnade, klockan var rätt mkt, så jag hoppade i duschen, kollade på big brother och gjorde ansiktsmask, livet kändes skönt och det var skönt att vara själv och bara slippa allt och jag la mig i sängen redo för film nr.1, men så hör jag ett välbekant ljud... ett sms..
"Är i solna och dricker bärs. Vad gör du?"
 - Jahapp.. svarar på smset att jag softar, är grön i ansiktet och har myskväll med mig själv med tända ljus och tjejfilmer, poängterar att jag är väääldigt trött!
"Har du nån alkohol hemma?"
- Hmm.. Ja, men inte är det mkt!
"Jag kommer till dig så kör vi! Gör dig redo!"
- Jaha, det är på det viset! Ja, då var det väl bara att klä sig och för andra gången slå rekord i snabbhet, klar på 20 min, vet att ni blir stolta nu igen,. och det är juh med all rätt ;)

Så typ 00.30 anländer Berglund till läggan och vi surrar och lyssnar på hans nya favvolåt ungefär 25 ggr, kan den säkert utantill nu iaf! ;) Får tag i Dahlia som tydligen börjat göra sig redo för J.B men fick med henne också, maxade henne på en halvtimme och hon höll tidsplanen och dök upp på minuten, vi tog en taxi till stan och for på spybar, tog en jäger i baren, dansade och garvade åt en jävligt ful hobbybrat, eller okej, vi garvade åt flera stcken. Var inte hemma förrän 6 imorse, men ja, så kan det gå en fredagskväll.
Nu ska jag sova nån timme innan det är dags att hänga med brudarna =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0