Memories last forever.

Asså livet är tamejfan en berg o dalbana! Iaf för mig,. säkert för alla andra också!

JAG HAR TÄNKT VA EN JÄVLA GNÄLLSPIK IKVÄLL och jag kommer skylla på pms, som nu har varat i två veckor av blandade tjejkänslor, ja ni vet hur de kan va.. :P

1. Asså jag känner mig typ kass, som att jag fan it lyckas med nå, jag blir fan förbannad på mig själv för att jag är så jävla lat och odriven, jag tror att lurar mig själv att jag gjort vad jag kan om grejer, men grejen är att jag är en jävla liten fegskit, jag är LIVRÄDD för att bli nekad grejjer eller för att det ska visa sig att jag inte kan, för att jag min dumma jävel tror inte att jag kan, till exempel: Jag vill fan inte jobba med det jag gör, jag vill jobba med det enda som jag är bra på, utveckla min kreativitet, jag är juh en kreativ människa, jag kanske inte är världens smartaste å kan jobba som hjärnkirurg och så vidare, men jobba med mina händer, pillra osv, DET kan jag! Jag vill så jävla gärna utbilda mig till make up-artist och jag vet att jag skulle va grym, det är bara det att jag är så rädd för att faila.. så då har jag slösat massa pengar (som jag skulle va tvungen att låna) på att bara få veta det jag redan är rädd för, att jag är kass! i-landsproblem.. yeeeah tell me about it!

2. Jag saknar mina vänner hemma så jävla mkt, jag har alltid sagt att jag inte tar saker förgivet, men förbannat, man tar juh förgivet det på ett sätt, kanske inte så, men ni vet att dom alltid är där, men asså, det är inte samma sak utan ens vänner, det är inte samma sak att gå ut här, där man it känner nån, det är skillnad att sitta med sina bästa vänner och ha en grym förferre hemma hos nån och sen gå ut för att träffa alla andra, visst det har sin charm att vara anonym det också, och det är kul med nya ansikten osv, men ändååå!! Och för att inte tala om hur enkelt det är att ta sig till varann, att man kan va på plats på 5 min och här orkar man knappt på vardagarna då det är så jävla jobbigt att ta sig överallt! & jag vet att jag har vart kass på att höra av mig men om jag ska va ärlig så är det ofta jag sitter och kanske har en timme över och seriöst inte vet vem jag ska ringa för det finns så många jag vill ringa att jag inte kan bestämma mig och sen då jag så sällan är ensam och alltid har nån i närheten eftersom jag är sambo med martina och är tillsammans med carl så blir det inte så mkt tid att surra i tele då man inte vill vara osociala tjejen typ.. men ja.. bara så ni vet: JAG SAKNAR ER SÅ MITT HJÄRTA BLÖDER!! buhuu.. :P Mallen, Kim, Sara E, Sarah, Sara L, Inkan, Maja, Sandra, Elin, Elin B, Ida, Malin, Mona, Sofia, Tessan, Jessica, Emma. I love you girls! <3

Jag ska ta mig tid att ringa varenda en av er snart, och jag kommer hem om en månad då ska jag samla ihop oss alla å så ska jag krama ihjäl er!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Maja

Saknar dig också hjärtat, massor!

2011-03-17 @ 08:22:46
Postat av: Mallen

Och jag saknar dig finaste!! <3 Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, och associerar saker till dig, typ, nu skulle My ha sagt så, eller nu skulle hon ha skrattat eller kanske det jag saknar mest, nu skulle hon ha fått mig att skratta!! ;D What can i say, I`m not complete without you! Kom hem nu snart Mysan! Miss you babe! <3 Puss

2011-03-18 @ 23:09:32
Postat av: sofia

saknar dig också mysan, jag är också dålig på att höra av mig, men snart tycker jag att vi ska pratas vid =))) pösss!!!! loooove yooou

2011-03-19 @ 20:15:28
URL: http://sofiaberg.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Älskade hjärtevän, jag är mega dunder lycklig av tanken att du befinner dig i samma stad som mig just nu i sekunden. jag älskar dig & längtar ihälj mig tills jag får krama om dig!!! <3<3

2011-04-14 @ 21:52:39
URL: http://lillsandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0