Setting free.

Har haft en riktigt grym helg!
Igår var vi ett gäng här i solna hos oss och förfestade, alla var på skitbra humör och vi var jätteblandat folk och vi lyckades hålla ihop hela kvällen, vi drog till sumpan och gick ut på garbo, det var faktiskt ett helt okej ställe, hade riktigt kul, det bästa var väl egentligen att alla följde med och hade kul, då det vanligtvis brukar sluta med att man splittras och drar på olika ställen, det var fan första gången det hände sen jag flyttade hit! =)

Idag har varit en riktig jävla bakisdag, jag & Niklas beställde hem pizza och har bara legat i soffan och chillat och kollat på film, synd egentligen på det fina vädret ute, men ingen av oss hade direkt lust att röra oss mer än nödvändigt! haha =) Såg en sjukt deppig film: Till allt som är vackert. Seg och bara meningslös. så se den inte!
Nu ska jag nog faktiskt ta mig i kragen och ta på hörlurarna och ta en lite prommis innan solen går ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0